نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی CTEX
در حال بارگذاری
دسترسی به فضایل امیرمومنان (ع)، با نرم افزار کابردی فضایل آن امام همام
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نرم افزار برنامه کاربردی ” فضایل امیر المومنین(ع) ” تولید شده توسط موسسه مجموعه کانون خورشید با حضور رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی و رییس موسسه مجموعه کانون خورشید رونمایی شد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی ، همزمان با سومین روز برپایی این رویداد بزرگ فرهنگی، رسانه ای و مجازی، رییس موسسه مجموعه کانون خورشید در آیین رونمایی از نرم افزار برنامه کاربردی ” فضایل امیر المومنین(ع) ” که در محل این نمایشگاه انجام شد با اشاره به عدم دسترسی برخی از شیعیان به منابع دروصف فضایل امیرمومنان علی (ع)، درتشریح این نرم افزار تولیدی مجموعه کانون خورشید گفت: در این نرم افزار چهارمحور فضایل امام علی (ع)، قابل دسترسی خواهد بود.

حجت الاسلام مشکوری در ادامه از “مجالس”، “انتخاب تصادفی”، ” دانلود اپلیکیشن”، و ” موضوع” به عنوان چهار محور برای جستجوی مطالب برای دسترسی به فضایل مولای متقیان علی (ع)، نام برد و افزود: به عنوان مثال در بخش مجالس کاربران و مخاطبان می توانند در سه بخش اداری (روایات زیر یک دقیقه) ، خانوادگی (بالای یک دقیقه و موضوعی) و فضیلت خوانی (روایات بالای پنج دقیقه) را جستجو کنند.

رییس موسسه مجموعه کانون خورشید در ادامه سخنان خود با اشاره به دیگر ویژگیهای این نرم افزار، اظهار داشت: سه هزار فضلیت از امام علی (ع) بصورت عربی و فارسی در طول مدت دو سال جمع آوری شده است.

حجت الاسلام مشکوری از کتاب بحارالانوار علامه مجلسی به عنوان اصلی ترین منبع استفاده مطالب نام برد و گفت: استفاده از مطالب این نرم افزار قابلیت اشتراک گذاری و کپی برداری دارد.

در ادامه این آیین رونمایی، رییس نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی نیزطی سخنانی با قدردانی از مجموعه کانون خورشید برای تولید نرم افزار” برنامه کابردی فضایل حضرت علی (ع)”، آنرا اثری فاخر و ارزشمند دانست که برای همه مخاطبان و کابران نقش بی بدیلی در استفاده از این برنامه خواهد داشت.

دکتر حامد حاجی ملامیرزایی در ادامه ازآمادگی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از مجموعه کانون خورشید برای تولید نرم افزارهای مشابه درباره سایر اهل بیت و انبیا(ع) خبردادو گفت: بطور یقین تولید اینگونه نرم افزارهای فاخر درباره فضایل انبیا و 14 معصوم (ع)، نقش بسزایی دردسترسی فوری آحاد مردم به اطلاعات و فضایل ایشان خواهد داشت.

در ادامه این مراسم از چهار محصول دیگر شامل برنامه کاربردی مراقبت فرزند در گوشی موبایل و تبلت (ایمینو)، کتابچه هوش مصنوعی در صنعت رسانه و سکوی محافظت از محتوا(لیپا) و آزمایشگاه مجازی دروس علوم پایه نیز با حضور دکتر ملامیرزایی رییس نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی رونمایی بعمل آمد.

نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی سی تکس تا چهارشنبه 19 بهمن 1401 از ساعت 10 تا 18 برای بازدید علاقه مندان دایر است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.