نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی CTEX
در حال بارگذاری
نمایشگاه فناوری‌های فضای مجازی به ایستگاه پایانی رسید
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی با تلفیقی از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای پس از چهار روز فعالیت فشرده از ۱۶تا۱۹بهمن ماه عصر سه شنبه (امروز -۱۹بهمن) به کار خود پایان داد.
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی ، این رویداد بزرگ فرهنگی، رسانه‌ای و فناوری از عصر روز یکشنبه گذشته با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حامد حاجی ملامیرزایی رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و جمعی از مسئولان فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و فعالان عرصه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای آغاز به کار کرد.
در طول چهار روز برگزاری فشرده نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی، علاوه بر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، این نمایشگاه میزبان عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر سردار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، قائم مقام ساترا، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا، خوانساری معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، مدیران عالی و معاونان وزارت‌خانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، قوه قضائیه، بلا چرکسوفار معاون وزیر ارتباطات فدراسیون روسیه، دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی، مسوول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه بود.
در این دوره از نمایشگاه همچنین حضور نوجوانان و جوانان، خانواده ها همراه با دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در معیت مدیران و اولیای مدارس و آموزش و پرورش نیز چشمگیر بود‌.
علاوه بر این، نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی که با تلفیقی از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای بود فرصتی را ایجاد کرد تا آحاد مردم با حضور و بازدید از آن ضمن دیدار چهره به چهره با تولیدکنندگان و فعالان فضای مجازی، با آخرین دستاوردها و نوآوری‌های فناوری های نوین در عرصه دیجیتال و مجازی و بازی های رایانه ای آشنا و معرفی شوند.
همچنین آیین پایانی چهارمین دوره مسابقات قهرمانی بازی های رایانه ای با حضور منتخبان و برترین هابرگزار شد.
نمایشگاه فناوری‌محتوای فضای مجازی امسال، که همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شده بود با استقبال چشمگیر و پر رونق برگزار شد.
در این نمایشگاه حضور فعالان فضای مجازی استانی از سراسر کشور همراه با تنوع غرفه های متفاوت جلوه ای خاص و ویژه به این رویداد بزرگ رسانه ای داد.
اگرچه مدت کم و زمان فشرده بود اما برغم برگزاری و همزمانی دیگر جشنواره های فرهنگی و هنری که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی آنها بوده، استقبال کم نظیر و شاید بتوان گفت چشمگیر را از ایم رویداد بزرگ فرهنگی، رسانه ای و مجازی کشور را در پایتخت ایران اسلامی شاهد بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.